ارائه آموزش های مهارتی در مسیر فرصت های شغلی باشد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گیلان خواستار برنامه ریزی مدون و توجه به فرصت های شغلی هر شهرستان در راستای ارائه آموزش های مهارتی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره كل آموزش فنی و حرفه ای گیلان، محمدحسینی، مدير كل در جلسه شورای اداری آموزشی فنی و حرفه ای استان افزود: منطبق کردن ارائه آموزش های مهارتی با نیاز بازار کار از طریق بروزرسانی آموزش های مهارتی، ارتباط مستقیم با مردم از طریق طراحی اپلیکیشن های جدید، تلاش و پیگیری در راستای ایجاد فضای مطالعاتی از طریق همکاری با دانشگاه ها ، استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی و توجه به مقوله گردشگری و کشاورزی در گیلان از ارکان اصلی در تاثیر بیش از پیش آموزش های مهارتی در ایجاد اشتغال مولد و پایدار است .

وی همسو کردن آموزش های مهارتی در راستای طرح اشتغال فراگیر را گامی مهم و اساسی در راستای ارتقاء آموزش های مهارتی دانست و اظهار امیدواری کرد تا با برنامه ریزی دقیق و منسجم توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان شاهد توسعه روزافزون آموزش های مهارتی در سطح استان و ارائه بهتر خدمات توسط مراکز آموزش فنی و حرفه ای در سطح شهرستان ها باشیم .

جلسه شورای اداری آموزشی فنی و حرفه ای استان گیلان با حضور معاونان، روسای واحدهای ستادی و مراکز تابعه با هدف برنامه ریزی ارائه آموزشی های مهارتی و اقدامات اداری برگزار شد .

ارائه آموزش های مهارتی در مسیر فرصت های شغلی باشد

  • تاریخ درج : ۱۳۹۷ دوشنبه ۱ بهمن ساعت ۱۴:۰۶
  • تعداد بازدید: 2227